Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- як зробити пошук корисних навчальних матеріалів більш ефективним;
- як відкрити доступ до світових бібліотек;
- яким чином розміщення в інтернеті вчительських навчальних матеріалів дасть змогу учням в будь-який момент ними скористатися , дає можливість для дистанційного навчання;
- чому використання форм для проведення тестування учнів є досить швидким та ефективним засобом перевірки знань учнів та полегшує обробку результатів;
- як використання блогів для обговорення навчальної діяльності є гарним способом проведення рефлексії і т.д.
Але, всупереч усім перевагам використання Інтернет ресурсів для навчання учнів, слід пам'ятати про:
- як зробити пошук корисних навчальних матеріалів більш ефективним;
- як відкрити доступ до світових бібліотек;
- яким чином розміщення в інтернеті вчительських навчальних матеріалів дасть змогу учням в будь-який момент ними скористатися , дає можливість для дистанційного навчання;
- чому використання форм для проведення тестування учнів є досить швидким та ефективним засобом перевірки знань учнів та полегшує обробку результатів;
- як використання блогів для обговорення навчальної діяльності є гарним способом проведення рефлексії і т.д.
Але, всупереч усім перевагам використання Інтернет ресурсів для навчання учнів, слід пам'ятати про:
- правила особистої та інформаційної безпеки
- Закони правомірного використання інформації та авторські права користувачів,
- можливість розміщення недостовірної інформації в мережі
- вчити учнів критичному оцінюванню веб-ресурсів.
Щиро вдячна тренерові за допомогу та професійну організацію навчання!
Комментариев нет:
Отправить комментарий